Några roliga kommentarer som gjorde min dag :D

Som ni kasnke läste i mitt förra inlägg så är jag ju heeelt hyp! Spinger runt och sjunger, går och pussar på alla, kittlar dom och massa annat.
Och det min mamma får för sig att fråga är:
Har du rökt på eller är du kär?
HAHA XD jaduuu, jag har knappast rökt på och vad jag vet så är jag inte kär heller? :O

Och den andra, det är en kille som har bränt båda händerna och har bandage runt båda, så han kan inte använda händerna.. Så är han jättejättejätte kissnödiig, och frågar alla om de kan hjälpa honom att ta fram den och hålla i den men ingen vill :O Stakarn, så till slut går han till en präst och frågar samma sak, prästen ba aaa okej då.
Så när håller på knäpper upp byxorna åt honom så får han med bandagen för sig att säga:
jag vet att ni präster inte får runka så få inte för dig att testa på mig hahha XD
Ni skulle ha sett prästens min :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0