Roliiig Dag!

Hallu :)

Har varit i skolan, tråkigast på länge! Det har varit jävligt kul den senaste månaden! :D

Har iallafall haft det kul hemma :)
Vi skulle fira mamma, så det kom  lite folk över som vi åt middag med :)
Hahha med min familj har man alltid konstiga konversationer med :P
Efter fick hon presenter, av mig och mina syskon och Martin fick hon doftljus (en hel ikea påse)
Både stora och små, i copar och i jag vet inte vad.. iaf hon ÄLSKAR ljus så hon fick det :P
(hon ville inte ha något annat)

Sen har vi kört en lek resten av kvällen, DET VAR ASKUL!! hahaha
Min syster och Bk fuska som fan! Och därmed vann dom :P

Min superglada syster :P


Aja, puuss på alla för en bääst dag/kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0