Då var det dags att blogga om helgen!

Hallu :)

Har inte orkat blogga något i helgen, Ibland är det jättekul att blogga och ibland så hatar man att man har blogg hehe ^^
men ni kommer inte missa något för jag ska berätta allt :D
Det får bli 3 inlägg om detta så att dem inte blir för långa :P
Här är iallafall om fredagen :)

I fredags kom Cici hit från Eskilstuna, på kvällen var vi i Rålis med alla man kan tänka sig :P
Det var även väldigt många nya ansikten och Josse som plockar med sig alla hahha XD
Haha jag hade en väldigt roolig kväll där jag hittade 2 nya bästavänner ;) HAHAHA XD
Vi kom hem runt halv 2? Precis när vi kommer innanför dörren ringer en av killarna, Cici..
han tjata om att vi 2 skulle komma ut, sen ville Edvin prata med mig.. hahhaha han tjatade lite till
men vi ville inte/fick inte ^^ Så dom ville att vi skulle träffa dom på lördag dag haha XD

Finns inga bilder på den här kvällen "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0