Veckan börjar perfekt!

Jaa, såklart är det jobbigt att vända tbx dygnet nu.. Men det var faktiskt inte så jobbigt att gå upp idag och så hade jag till och med tid över på morgonen? :D Det har aldrig hänt förut :O

Iaf, så jaa.. lärarna intrudicera caset vi ska jobba med fram till lovet nu om 6 veckor...
Och så var det slut på dagen :D Så vi fick sluta typ halv tolv!!

Jag,Hanna & Frances mötte upp Louise i sickla och där ifrån åkte vi till Stan.
Vi var superhungriga så vi åt på donken och därefter gick vi och shoppa :D:D
Frances köpte en jätte snygg skinjacka och Hanna la undan massa kläder!
Men jag och Louise köpte inte ngt "/

Sen drog France och Hanna, och jag och Louise stannade kvar på ett café!
HAHAHA vi hade så jävla kul! Vi spelade in massa videos och var allmänt flumiga :P
En video skickade vi till Mauritz, han satt på en engelska lektion och ville ha underhållning!
Han fick det hahahah XD Han är också sjuk i huvudet!! Jag tror att det är därför vi alla är vänner ;)
Sen vid 17:00 när jag var på väg hem mötte jag Ludvig och Viktor på tunnelbanan :)
Och nuu är jag hemma :D

Jag, Louise och Frasse hos Josse för ganska längesen!


PussPuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0