Värsta dagen i mitt liv!

Folk har frågat, folk har undrat, men jag har inte varit känslomässigt beredd.
Men för att komma över det helt  måste jag få tala ut om det!
Jag ska försöka tänka tillbaks utan att må dåligt och vara gråtfärdig.
Folk har varit med om jobbigare saker, men i MITT liv tar det här priset.

Det var en vanlig lördag då allt hände, jag var ute med flickorna
och vi larvade oss runt (som vanligt). Vi lyssnade på musik och hoppade runt bland bänkarna vid
Årsta scen. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände, ena stunden var skulle jag hoppa och i andra låg jag mellan bänkarna. Jag skulle hoppa mellan två bänkar men missade med ena benet så jag åkte rakt fram och slog ansiktet mot bänken. Kommer ihåg att jag hörde hur något knäcktes. När jag reste mig upp såg jag bara hur alla sprang iväg? En stannade med mig (kommer inte ihåg vem).

Jag fattade inte vad som hade hänt, jag var i chocktillstånd och hade inte ens ont!
Aja, sen åkte jag in till sjukhuset där jag fick sy! Jag blev missbildad, och många (dom flesta) som såg
mig sa att jag såg ut som en avatar.
Det är därför jag inte gillar när folk säger YEPYEP, jag blir påmind om hela den här händelsen!

Nu vet ni alla hur ni kan såra mig!
Bara att prata om det här, så kommer det rakt till mitt hjärta.
Jag kanske inte vad jag ger mig ut på när jag berättar allt.
Men jag måste för att själv måbra!

Allt hände två veckor innan balen, en vecka innan jag skulle på kryssning.



& efter några dagar, blev det såhär



Kan knappt se dom här bilderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0