I call that pimp, they call that slut

Hallå Hallå

I fredags hände det mycket och ingenting!
Skola som vanlig, senare följde vi med Frances som skulle ta sin piercing.
Den blev otroligt snygg!! Och på kvällen hade vi filmkväll.
Det blev många filmer den kvällen och alldeles för litesömn.
Somnade klockan 8 på morgonen och gick upp klockan 10, så 2 timmars sömn :O
Men det var ändå en rooolig kväll :D


I lördags
åkte vi in till stan och jag har ingen aning om vad vi gjorde.
Jag var superdupermegatrött så att jag var helt borta :P
Och på kvällen blev det film igen. Då var det jag med alla killar från i fredags förutom
Micke och Hellberg.  Hanna tittade även in en stund :P
Det var myyys ;)

Hehe, jag orkade inte skriva den här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0