Fotboll

Har inte haft tid för att blogga dom senaste dagarna. Igår åkte jag och frances hem hit till mig och bakade scones, fett gott! Brände mig på plåten, så jävla ont! :( Träffade även towe och marre en snabbis i globen också. Sen drog jag och tessan och åt i farsta och tränade sen.

Nu sitter jag och kollar på fotboll, Sverige-Moldavien. Är inte så insatt, blir tråkigt efter ett tag ju.. Imorn ska jag och några från skolan till ANT. Vi ska kolla våra piercingar och sånt :)
Förresten, var och övningskörde i söndags första gången haha. Det gick ganska bra, bättre än jag trodde iaf. Var fett nära på att köra in i en bil :O

Bilder från i lördags hos Hellberg
Oseriösa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0