FliiipFliiipFliiip bäver Fliiiip!!

Hihiihi ^^

Hela den här skoldagen har gått så jävla snabbt :O
Va i skolan fick ett häfte man skulle öva på och sen var hela förmiddagen klar.
Jag,Frances,Josse och hanna drog till Hanna! Vi åt bland annat och flippade lite :D

Sen åkte vi till baks till skolan, vid den tiden hade jag för mycket energi och var heeel fliiipad :O
kunde inte sitta still på lektionen och så fort vi fick raaast var jag ute och sprang runt :D
Vi tog massor med bilder i skolans balkong, jag älskar den balkongen den är såå härlig ♥
Haha det var några SFI killar som höll  på och var jätte äckliga blää :P
Sen fortsätte jag damopa :P

Bilderna vi tog är tagna med Hannas kamera, så dom kommer upp senare :D

Bild tagen i höst, Ni vet, min klass tillhör star wars ;) Så jag är en av dem :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0