Bra avslut på lovet!

Tänkte göra det här inlägget igår men jag orkade inte :P

Jag hade iallafall en bra avslut på lovet :)

Jag gick upp runt 12 och började fixa mig och så :)
För att klockan 13:45 mötte jag upp Mauritz,Simon,Elias,Ludvig & Viktor i gullmars
så åkte vi in till stan där vi träffade på Frances som gick med oss och köpte biljetter :D
Vi köpte biljetter någon fest och efter det drog vi till donken :)
Frances åkte iväg och vi stannade kvar. Dom åt! Blää jag var inte hungrig, jag mådde dåligt :P


Efter det drog alla hem :D Jag åkte till Sebbe där jag skulle vara för födelsedagsmiddag :D
Det var jättetrevlig! Och senare mot kvällen tog jag mig hemåt,
där jag kollade på film och sen gick jag och la mig :D

HAHa, Älskar den här bilden på simon :P
Så jävla skön :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0