tveeek "/

Haay :D

Gick till skolan för att ha 2 minuters lektion..
Sen gick jag och Hanna med Rasmuss och Marcus och åt frukost därefter kom Josse :D

Vi tjejer åkte in till stan, mötte upp Natta och Frances.. sen gick vi till djurgården för att sola :D
Vi var där i några timmar och senare åkte vi in till stan och köpte lite kläder och godis? (a)

Har såån jävla ångest.. har hittat en klänning jag vill ha! Den kostar 300kr, men jag vet att den kommer finnas i Spanien för typ 6 euros, och Tove köpte sin för 15 euros? Vad ska jag göra? :O
Jag vill ju tyyp ha den nu? med det kääns lite ovärt kanske? :( :( :(

Mitt hår är kaooos XD

Ajaaaa, vi får se dåå
Ska sova nuu
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0