Streeeeess! Landet + Packning+ Peace & love!!!!

Hallu :D

Har varit på Josse's land sen i tisdags och har inte haft tillgång till internet "/
Kom hem idag och har haaft fullt upp! Jag har tvättat alla mina kläder, duschat och lite annat.

Det var jättekul där ute, var med asmycket folk och det var jätte trevligt :D
Nu är det streeeess!!  Jag ska jag packa klart väskan för imorgon åker jag till Peace & Love!!! :D
Ska vara i tc klockan 07:00 och jag har inte ens packat klart.. får stressa nuuu!
Puss på alla, kommer hem på söndag! Vill ni nått är det bara att smsa, vet dock inte om jag kommer kunna svara :P

Jag och Josse bakade muffins!!


Söta Josse!! Hon kommer döda mig för att jag har lagt upp den här bilden menmen..

Tessan och Josse när vi flippaa på studsmattan.. haha dom fixade musiken just dåå :P

Fliippmode on :P

Och så våra jätteefinaa muffins som vi bakade alldeles själva! *Stolt*


Godnatt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0