sova sova sova?

Godmorgon elr ska man kanske bara säga heej?

Som ni kanske redan har förstått så sov inte jag så många timmar under peace and love veckan, 5 timmar var typ det högsta jag sov och det var typ första dagen ändå :P

Så nu när jag har varit hemma har jag soviiiiit!! :D Men även träffat mina kära vänner,
så igår var jag ute och åt middag med Josse,Tove och Ailin även Hanna kom lite senare
ganska myyys då man inte har träffat dom på ganska länge :p

Iaf så väckte min mamma mig idga vid 8 på mogonen -.-
Vi skulle gå och fixa passen..  så när jag kom hem var jag väldigt trött och gick och la mig igen :D
Bara i två timmar men ändå..

Nu får vi se vad som händer :D
PuSS ♥

Våra fina tält som vi sov i :) Eelr? det blev inte så mycekt sömn i dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0