Peace and Love 2011

Och nu är den över :(

Det har varit sjukt kuul och jag har träffat asmånga nya asroliga människor,
hela festivalen har varit helt flippat och det har varit BÄST!!

Våra tider har varit liite omvända :P
gått upp runt ett, man fixar sig och såå, sen runt tre drar man till festival området, och där ser man konserter till 02:00 man försöker ät lite där emellan.. Sen drar man till tältet för att ta på sig lite värmare kläder och seeen var det bara att dra till vanliga campingen för att umgås med alla :D Kommer tillbaks för att sova runt 09:00 för att sova lite :P

Som ni kanske har märkt har det varit jättevarmt, så vi kunde inte sova i tältet.. vi sov ute :D

Deadmau5 konserten var helt gal1 mmmmm :D

Hela festivalen har varit bäst & jag vill tillbaks!
Här sov vi :)

Andra kvällen hittade vi några roliga pojkar :)

Alla gillar inte solen :P

Fekke utanför tältet ;)

Söta Angelica :D

Så här sov vi, där ligger Josse och sover :p

Dem var grymma!!

Jättesöta, Sitter och väntar på att det ska börja :D

Deadmau5, Han var lite läskiiig.. men annars var han BÄST!!

William, Fredrk och jag. Cp bild på mig, men dem andra var ju sööta :)

Hahah, William och Viktor som gillar att posa XD


Har fler bilder, men jag orkar inte ladda upp alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0