ja du, det är ju sommar!!

Halluuu :D

Lite oväntade saker kan hända ibland så som godishelgen inlägget jag skrev..
Jag och Tove började kolla på film och äta godis men helt oväntat så fick vi besök av Victor och Claes :)
Jaa med dom satt vi med hos Tove och kollade klart på filmen och sen lyssnade på musik och chillade.
Rolig natt blev det utan något sömn alls!

Samma kväll blev vi tillfrågade om vi ville ut till Axels landställe, lördags till söndag :)
Egentligen hade vi tänkt åka till Upplandsväsby till Angelica.. Men vi åkte istället ut till Axel :)
Det var jättemysigt där! Allt därifrån får ni veta i nästa inlägg :P

Bilder från vår "godisdag/helg"

Vi fick besök av två som pussades :O

Tove och Jag :)

Toves favvo bild ;)

Tove och Victor!

Victor, Claes och Tove :) Påväg mot?

Jag i min jättefina tröja haha :D

Och Tove :D

Och jag igen :)

Jag, Victor och Claes :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0