7 dec

Kom nyss hem från att ha varit på stan med tove och hanna f. Jag köpte julklapp till sandra och tove till hanna b :)
Igår var det en konstig med rolig kväll hos hanna. Vi var inte så många som vi skulle varit men det var kul ändå. Haha har man tråkit kan man alltid ladda ner ''truth or dare'' på ipad som vi gjorde haha :D Åh vi satt och lyssnade på gyllene tider (vilket jag gör nu med) och sjöng igår. Fan vad man saknar när man var liten när man hör alla deras låtar..

Nu ska jag duscha och fixa mig. Ska vara vid kina returangen i årsta halv åtta ikväll och möta upp dom andra. Efter att vi ätit drar vi hem till sandra och delar ut julklapparna och har mys kväll, alla ska sova där oxå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0