som det kan bli :p

Godmorgon alla människor :)

Jag vaknade för typ 2 timmar sen men så ont i kroppen, jag har största träningvärket :(
Tove ligger också här, men just nu ligger hon och sover. Hon mår inte så bra :(

Igår kväll så mötte jag iallafall upp Tove,Hanna,Josse,Ludvig och Elias i björkhagen och
därifrån gick vi till Oskar som bor där :) Det kom mer folk lite senare :P
I början var det lite segt, men sen blev det asroligt tycker jag :D

HAhah, ni skulle ha sett i slutet! Maurtiz blev hungrig så han och Oskar började steka bacon :D
sen så ville han lägga sig på soffan, men Tove tog upp all plats och vägrade dela med sig ;P
Och på vägen hem så var det några på tunnelbanan som bråka :s

Bild från i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0