Redan helg :O

Duschade nyss och skar upp ungefär 5 cm skin på mitt ben pga rakkhyveln!!! Det gjorde fett ont och blöddde som fan, klant jag är! Börjar alltid blöda när jag ska raka mig -.-

Hade ingen ridning idag, det var teori.. Helt onödigt att släpa med mig alla saker och stressa som varje torsdag. Vi ska iaf få en ny ridlärare dom närmaste månaderna wiiie :D

Imorn har jag bara idrott sen slutar jag, haha onödig dag! Hade tänkt sitta kvar i skolan och plugga med min uppsats, men ska träna med tessan istället :D



Imorn är det redan fredag, känns som det nyss var det!!! :D


Kommentarer
Postat av: Ida

aj, vad ont!

2011-01-27 @ 22:04:24
URL: http://honeybean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0