rastlös

Ännu en seg dag bara liggandes i soffan och kollat på tv.. Varit så rastlös idag, fast inte så konstigt eftersom jag inte varit ute eller gjort någonting på två dygn. Vaknade halv tre idag sen har jag legat och kollat på the city, 16 and pregnant, my super sweet 16, lite av jönsonligan (fett tråkit det är jämfört med när man var lite haha), i taket lyser stjärnorna och criminal minds. Snacka om seg dag. Förskylningen är iaf bättre, bara att jag fortfarande hostar som faan -.-

Imorn orkar jag iaf inte med en till innersittardag. På kvällen ska jag hem till hanna i min klass med några vilket vi planerat jättelänge :D Ska även sova där. På dagen kanske jag ska till stan, måste köpa en julklapp till sandra som hon ska få på fredag. Får se om jag åker in imorn eller på fredag :D


Hatar verkligen att vara sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0