Klädstress?

Kom nyss ut från duschen. Om ca en timme ska jag åka till sandra och lämna mina sovsaker och sen fixa oss lite inför festen ikväll. Vi ska till en fest i midsommarkransen med frances, natalia och deras kompisar ;)

Jag har som frances och sandra klädstress inför ikväll. Jag känner att min garderob är helt tomm.. Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig!

Igår hade jag iaf roligt hos marre i bagis med barndomsvännerna! Haha det blir alltid kaos ni skulle sätt hur vi sprang runt i lägenheten tack vare lisa och katten! Vi skulle sätt alla harry potter filmerna men vi orkade itne så det blev dom tre första, dom andra ska vi se någon annan gång. Haha nördar!

Nu måste jag skynda mig. Om en halvtimme ska jag vara klar eftersom då ska jag äta och efter måste jag stressa! Måste msinka mig och fixa kläder nu...


Hannah, marre och lisa i sommras på landet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0