halalalbalalabala

Förstår ni? Ne inte jag heller :O

Nyår? Ja vad ska man säga  om den?
Den började perfekt! Vi var hos Josse och hade det jättetrevligt :)
Vi fotade,larvade oss,dansade och hade allmänt kul :D
Senare åkte vi till Tove där vi också hade det kul med lite mer människor än dom vi var hos Josse :)

Och jaa resten vill man inte gå in på :P
Jag hade iallafall kul på tolv slaget :D
Efter det tyckte inte jag att det var så kul..
men men vad ska man göra :P

Eftersom Josse bara la upp bilder på alla
så ska jag lägga upp dom
FINASTE, VACKRASTE,SNYGGASTE,SEXIGASTE & BÄSTA
bildernasom är tagna runt om i världen från nyår 2010!

Jag :D

Jag :D

Jag :D

Och mer jag :D


Förresten
GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!!
Hoppas ni får bästa året nåågonsin :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0