Haha förlåt sandra, fast nää!

Kom nyss hem efter att varit ute med sandra. Vi skulle egemtligen träffat elias, ludde och viktor oxå men blev lite ändrade planer.. Vi hade iaf jättekul. Gick runt på söder lite och träffa på några från årstaskolan som vi pratade med i väntan på att träffa våra andra kompisar haha :D Det var iaf en rolig dag och sandra ville döda mig hahhahah faan vad jag är rolig ibland har gjort lite promlem hahahh :D


Hanna har hjälpt mig så nu har jag oxå blivit fotad wiiie :D
Ett steg närmare modell, haha driver men det är iaf kul att ha provat på ;)

Nån som vill ha hjälp med att börja? Det kostar ingenting, bara att prata med mig och hanna ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

PS. det kostar visst!!!

2011-01-15 @ 12:46:27
URL: http://rosahelikopter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0