Ge mig sommar!

Kom nyss ut från duschen. Fan vad jobbiggt det var på gymmet idag. Har itne tränat på länge och körde dessutom hårt idag. Snacka om att jag kommer få träningsverk imorn vilket jag redan hade innnan gymmet. Fast det är skönt att ha, då vet man iaf att det man gör tar :D

Skulle egetnligen träffat victor idag men tror itne det kommer bli så. Måste ut med jagger snart och sen ska jag träffa sandra och några ikväll runt sju tiden. Får ta det någon annan dag :)

Nu ska jag städa lite i mitt rum, behövs! Och sen ut i kylan med jagger.. Vill bara ha sommar nu!


Bild från skolavslutningnen i Gröndal


Kommentarer
Postat av: Ida

det var ju en vacker bild!! :P

2011-01-15 @ 19:25:19
URL: http://honeybean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0