Snökaos

Sitter i skolan just nu i ett grupprum med några i sandras klass. Var nära på att itne gå till skolan idag pga vädret men gjorde det ändå med sandra, haha fan vad vi hade kul :D När jag kom till skolan var det helt tomt i mitt klassrum, bar jag är här från hela min klass! hahah, så har lektioner med sandra idag. Fast det kom nyss två till men ändå orkar inte ha special matte. Sär klass med tre pers :D

Igår på ridningen var det fett kul. Vi var bara sex stycken så vi lärde oss fett mycket :D Haha kaos påväg till stallet. Bilen gick önder så vi fick åka tbanan och egentligen skulle vi ta bussen men det kom inte så fick stressa som fan. Hann precis..

Nu ska jag plugga lite svenska och kanske uppsatsen får se. Haha fett flummdag i skolan idag. Typ inga här :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0