LOOOOV

Har sportlov nu!!!
Kommer ha det i två veckor, är mycket bättre än alla andra sådär!
Åkte till kärrtorps gymnasium efter skolan med hanna och frances.
Träffade några man kände där, alltid kul!
Gick dit helt i onödan, flummigatjejer som inte kan bestämma sig.
Jaja det var kul.
Såg Justin Bieber oxå.
Verkar som en snäll kille!

Har precis varit och klippt mig, färgat ögonfransar+ögonbryn. Ingen kommentar.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt.
Pallar nog inte göra något idag, fast får se hur jag gör.
Om jag drar till hannis eller inte??

Ska söka sommarjobb imorn -.-
Bra att anteckna! Bra information att veta sådär ;)


Haha emma och jag på proaen i nian.
Bjuder på denna fina bild!

Kommentarer
Postat av: Tove

Gullunge!! :D blev inte färgningen bra??

2011-02-23 @ 22:44:51
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0