Komplex

Jag förstår inte hur dom flesta orkar gå runt och klaga och hitta fel på allt. Det är så sjukt många som har komplex över hur de ser ut. Jag förstår inte hur man pallar bry sig så mycket som vissa gör och plåga sig själv så mycket som jag vet många gör. Det finns alltid någon som vill se ut som du gör, det finns alltid någon som oroar sig för så mycket allvarligare saker än sitt utseende.

Förut brydde jag mig väldigt mycket om vad andra tyckte, hur man skulle vara, se ut osv. men nu pallar jag inte bry mig! Jag förstår inte hur så många kan klaga så mycket över sig själva. Utsidan är inte allt och alla är inte 100% perfekta. Så jag fattar bara inte varför alla ska vara så jävla missnöjda hela tiden.

Sorry om jag dampar lite, men blir fett irriterad på folk som går runt och klagar hela tiden, var nöjd med hur du ser ut för fan!

 

Kanske inte hör helt till texten, men det är många som ser såhär när dom ser sig själv i spegeln, vilket jag tycker är fett sorgligt..


Kommentarer
Postat av: Nicole-Frances

Word sister!

2011-02-02 @ 16:59:28
URL: http://justasimplegirl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0