17 Februari

Har precis skrivit klart på min uppsats nu, fan vad skönt! Slutar tolv imorn så slipper sitta kvar då :D Ska hem till mig med sandra efter skolan och hämta lite saker sen dra till toves skola och möta henne. Vid halv sju ska vi möta dom andra tjejerna i valla för att åka in till stan och äta och fira alina, hanna och ailin. Ska ha mys kväll hos tove sen också ;)
Sover hos sandra imorn :D Vi måste upp på´lördag (hatar att passa tider när man är ledig), för ska stå på öppet hus i skolan.
Kommer inte bli mycket bloggande i helgen känner jag haha :D

Sitter och kollar på svenska maffia nu. Fett läskigt.. En kille jag var några gånger med när jag var yngre var med i programmet för två veckor sen... Fattar inte hur folk kan spåra så som dom gör. Blev förvånad när jag såg honom i ett videoklipp från programmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0