Semester

Hehe, jag kommer nog inte blogga n*got förrens jag kommer hem.
Det känns s* onödigt när jag inte kan lägga upp n*gra bilder :P
Men jag har det bra, jobbar p* min bränna, är inte brun än och jag har bara 4 dagar kvar p* stranden :O
Har träffat lite folk, och det finns en kille som b*de jag och Isabel dör för men han är 20 :O

Kommer hem om 19 dagar men innan dess, har jag lite kvar att uppleva :D
Ska till vattenlandet p* torsdag och sen har jag ett bröllop jag till.. och lite annat :P


Jag var p* en nöjespark Terra mitica, asroliga attrationer, man blev asblöt!

Den är som kvasten fast tusen g*nger läskigare och större!



Roligaste attrationen p* hela parken! :)


Och här är lite bilder p* vattenlandet jag ska till Aqualandia
Den där ruschkanan är s* jävla läskig!!





och det här är den roligaste!

Jag har varit p* b*da ställerna förut det är därför jag vet vilken som är roligast och läskigast!

¿Vi hörs om 19 dagar d* ?
Puuss ♥


Kommentarer
Postat av: Tove

blogga?

2011-08-27 @ 11:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0