sol!!

Underbar daaag!
Hela dagen har varit så rolig :)
Först i skolan där vi pluggade men det var ändå ganska chill, vi larvade oss och höll på.
Undra vart det goda humöret kom ifrån? Kanske solen som livnar upp alla? :p

Senare kom Ailin,Hanna & Alina till våran skola, roligt att dom fick se våran miljö :D
Det blev dock lite pinsamt eftersom vissa inte är så diskreta Ailin ;)
Det gör inget vi älskar dig ändå ♥

Vi tog även en liten rundtur på stan där vi mötte upp,  inget mindre än Louisee,france och Natta :D
Louise har man inte sett på hundra år sååå henne var det extra mysigt att träffa :P

Nu hade jag tänkt kolla på VP innan middagen, och sen blir det plugg resten av kvällen :P

Fiin bild asså :P Jag,Hanna,Josse och Ailin :)


PussPuss



Kommentarer
Postat av: Ailin

Nueeee måste jag försvara mig lite grann:

1. han var flera meter ifrån mig, jag trodde inte att han hörde

2. jag var inte medveten om att någon gick förbi när jag sa det, (hans kompis)

3. efter det misstaget höll jag min mun

4. Oh ja, det var klantigt av mig. Och jag skulle inte gjort det men jag gjorde det inte med flit.



Så jag ber om ursäkt om min klantighet.



Med vänliga hälsningar Ailin aka klumpig Langroudi

2011-04-11 @ 20:17:42
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0