Jag och min syster :D

HejHej :)

Kom nyss hem från Sebbe, var där och hämtade mina byxor :p
Fick skjus av Martin som även skjusade mig till ica fört där vi hämtade banankartonger
för att jag ska fixa lite i mitt rum :D

Iaf så hade jag och min syster dete väldigt kul vid matbordet.
Sofia sa massa påståenden som jag skulle säga sajk till, så blev det en sång av det :P

Sofia: Martin är snygg
Jag: SAJK!
Sofia: Martin är snäll och ska köpa chips
Jag:Sajk

Mamma sa att vi skulle vara tysta så Sofia bar mig på hennes rygg så fick slogs vi med mamma
HAHA XD Jag sparkade medan Sofia skulle hålla balansen :P
Det gick inte så bra för det slutade med att jag och Sofia låg på golvet hahah XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0