en vecka kvar!! :D

HallåHallå :)

Haft fullt upp hela helgen så jag ahr inte haft tid att blogga :P

Igår kväll åkte jag och Alina till Viadukten. Där var vi på "fest"!
Vi hade inte tänkt åka dit, men vi gjorde det till slut och Tack och lov för deet!
Jag vet inte vad jag hade förväntat mig meeen det var verkligen inte som jag trodde :P

Det var asstor villa, alltså verkligen stor! Bra musik, mycket folk och viktigaste av allt SNYGGA KILLAR :D
Jag och Alina doog lite haha XD Vi hade iaf en kul kväll :)
Träffade även på Hellberg och Micke som vi åkte hem med :D
Puss på er 3 :D

Alina,Hellberg och Micke för 2år sen :P


Jag var döö trött sen i fredags men aja jag fixade det!
Puss o Hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0