Ånger!

Ååååh, jag har en så jävla ånger! Vafan kan jag inte bara göra saker?
Varför ska jag vara så feg? AAAAaaaaaaaaaa!! CP!

Ånger är fan det värsta man kan känna!
Man vet att man hade en chans och inte tog den, man kanske aldrig får den chansen igen? :s
Veta att man inte kan spola tillbaka tiden och ändra på sakerna!

Att ha gjort något och ångra sig, tycker inte jag är lika farligt.
Men vafaaan? Man kanske bara får en chans och så slänger man bort den på en sekund :s

Se till så att du aldrig ångrar något!





Kommentarer
Postat av: Tove

OMG! jag vet precis vad du snackar om! tror jag.. eller? jag visste i alla fall inte att du tyckte det var såå jobbigt.. puss <3

2011-04-29 @ 13:56:55
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0