4 dagar kvar tills helg :D

HalluHallu :D

Börjar redan längta till helgen.. :O

Iallafall så har jag haft en jätte konstig natt :s
Jag var jätte trööttt men när jag väl gick och la mig kunde jag inte sova? :s
Klockan blev ett, klockan blev två och jag hade fortfarande inte somnat -.-
Funderade på att sätta på tv:n, datorn elr läsa? Men neeä, jag ville ju bara sova!
Ville smsa någon, men det var försent. Antog att alla sov.
Kollade på klockan igen, den var 02:34.
Jag fick världens huvudvärk som vägrade gå över! Vågade inte gå och ta nått.. för det var mörk där ute :P
sen blev det för varmt.. och sen för kallt...

Aaa och nångång där emellan somnade jag :P
Var jättetrött när jag vakna "/

Om en sån här kille låg och höll om mig, skulle jag säkert kunna sova :)


Kommentarer
Postat av: Tove

svar: haha, nej det gjorde jag inte... </3 :P

2011-04-04 @ 20:07:40
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0