trööött

Igår var jag och köpte gymkort plus tränade lite. Jag ska börja gymma ska bli nice måste ju komma igång lite så det inte slutar med att man inte kommer ut genom dörren hahhaha.
Idag skulle jag egentligen träffat en kompis, men vi kände att det inte blev så mycket tid så det var inte nån idé direkt. Men ska träffa han nån annan dag ist ;)
Nu sitter jag och driker te, jag är ganska trött idag pga. en sak som hände inatt... så jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag, ska bli skönt :)

Hahaha, asså var bara tvungen att lägga in den här, jag och några i skolan skratta som faan åt den här igår XD


Kommentarer
Postat av: anezia

hahahaha fett synd om henne,det ända hon kunde säga va aa hahahaha

2010-09-24 @ 09:59:23
Postat av: Tove

hahaha, sköön! XD "jaa, jaa, jaa" :P

2010-09-24 @ 17:00:40
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0