Torsdags + Fredags

Äntligen ska jag berätta allt! :P

Nej, men i torsdags som ni vet så åkte vi till barnens ö med alla ettor, eftersom jag inte hade några förväntningar
så var det väl ändå okej :) Vi körde massa ''lekar'' och massa annat. Jag fick iallafall lära känna lite fler och
hade väldigt roliga konversationer med vissa som jag aldrig hade pratat med :P


I fredags när jag kom hem var jag helt död! Jag hade sovit i ca 2 timmar men ville ändå inte sova.
Typiskt mig att vilja gå ut hela tiden, men jag gick hem till Tove där vi var en stund sen var vi i ica köpte godis och hyrde film... Blond och blondare hahha sämsta filmen! :P Jag höll iaf på att somna hela tiden under filmen men jag lyckades hålla mig uppe till kvart i ett :D

Sov sen jättebra och gick upp runt 11 :)

Haha, Frances och Josse som fixade Erics hår :P


Haha, en fin uppställning :)


Rolig längd skillnad :P


Ett litet gäng :)



Nu fick ni veta lite, om lördag och söndag får ni veta imorn :)

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Frances

hahaha neeej vad ful jag blev på bilderna xD

2010-09-06 @ 19:18:25
URL: http://wrumple.blogg.se/
Postat av: Josse

lägg upp alla bilder sandra :P

2010-09-07 @ 19:31:33
Postat av: Sandra

Frances, du var fan skönast på alla bilder!

Så snacka inte skit nu <3

2010-09-08 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0