stan med sandra

Igår sov sandra här. Hon tog med sig två filmer från sig, step up och nån annan som jag inte kommer ihåg vad den hette. Vi orkade bara kolla på step up och början på den andra. Filmen var jättebra och älskar channing tatum♥ Vi gick och la oss tidigt för att vara oss, klockan ett tror jag det blev. Vi gick upp klockan elva så är jättepigg idag :D Sandra åkte hem för ett tag sen men nu väntar jag bara på att hon ska smsa mig. Jag ska träffa henne i gullmars efter att hon fixat nåt bankomatkort sen ska vi åka till stan och shoppa. Haha ovanligt, men det behövs ju alltid nåt (a) Jag behöver köpa jenas, leggins, bh och ett örhänge.. Nu ska jag ta och ringa ''slampan'' hihihi, roligaste samtalet igår xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0