söndag...

Det var ganska kul igår i nypan. Inte så jättemycket folk som det egentligen skulle varit men ändå sköna personer dom som var där ;) Vi gick hem tidigt redan vid tolv. Idag träffade jag och sandra tessan. Vi gick till kärrtorps ip och kollade när några spela fotboll och snackade. Sandra drog vid tre tiden så då gick jag och tessan hem till mig och bakade scones, fan vad gott det var! Haha, det är ju bra att veta varmt brandlarmet är när man bakar. Det började låta fett högt och vi sprang runt som två idioter och visste inte vad vi skulle göra xD

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Efter jag har ätit ska jag möta tessan och vi ska träffa en kompis plus hans kompis kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0