skola imorn..

Idag skulle jag egentligen gymma men det blev inte så, det var något fel så ska göra det nån dag i veckan istället. Men jag gick iaf en promenad på en timme så lite motion vare iaf haha ;) Nu ska ajg gå och kolla på tv innan jag går och lägger mig, ska kolla jersey shore ikväll 22.00 på mtv! Har inte sett nånting den här säsongen. Mitt och alinas program haha ;) Förresten jag, hannah, lisa och marre har gett oss själva ett löfte och ska fan hålla det här! Vill inte göra något pinsamt vilket straffet är, man vet aldrig vad dom kommer hitta på :O Jag orkar inte berätta vad det är men det gäller iaf tills jul, jävligt lång tid men man kommer få gott samvete efteråt när det är över ;D Jag tog tre skit söta bilder på jagger nyss (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0