plugg..

Nu har jag tagit mig en paus från pluggandet ett tag håller på med en engelska uppgift som ska redovisas imorn, visst det är bara framför två stycken men ändå. Jag suger på engelska och hatar det verkligen så ser inte fram emot morgondagen direkt... Jag, hanna och frasse gick egentligen hem hit till mig för att plugga men man vet ju alltid nhur det slutar när man ska ''plugga med kompisar'' hihi (a) Fast jag har faktiskt gjort en del nu, fast har ganska mycket kvar. Hanna och frances sitter och kollar på en film på hannas data medans jag jobbar :O haha, skönt att bli klar snart iaf ;) Vi har tagit sjukt fula bilder på hannas data med konstiga inställningar, håller på att garva ihjäl mig åt vissa XD Lägger säkert upp dom nån gång :D
 Nu ska jag nog ta och fortsätta skriva om den där äckliga curry mile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0