plugg -.-

Slutade tolv igår! :D Efter skolan var jag med en tjej i min klass ett tag och sen träffade jag tessan i skanstull. Vi åkte till kärrtorp och gick hem till henne en snabbis sen satt vi och pratade vid kärrtorpsgymnasium och senare även vid tråget i bagis. Vid fem tiden åkte jag och mamma till farsta och shoppade. Jag köpte en tröja från gina, väska från accent, skolblock från bokia, träningsbyxor+skor från stadium och converse från nilson ;) Idag har jag inte gjort nånting. Slutade vid fyra, åkte direkt hem och gick ut med jagger sen skulle jag ge honom mat. Gjorde nyss klart en läxa och skickade den till läraren. Men nu måste jag börja på idrottsläxan som är tills på fredag, har inte ens börjat och kommer inte ha tid på torsdag (ridning) och imorn ska jag träna.. Måste nog börja nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0