Om idag

SAKER JAG SKULLE HA GJORT IDAG!
  • Plugga
  • Städa rummet -.-
  • Duscha
  • Rensa alla mina skor
  • Blogga

Saker jag har gjort idag!
  • Städat rummet halvt
  • Duschat
  • Gått på bio
  • Bloggat


Inte direkt nöjd med att jag inte har pluggat men aja..

Måste berätta det här :
Jag var på bio med min mamma, Sofia & Issa och när vi kommer till heron city (där vi dåg filmen)
så är det en jätte stor folk massa så jag och Issa springer in och så ser vi att EMD är där!! haha :)
Dom signerade cd:n. Jag tyckte der var lite kul så jag fota dom och sen gick vi in på bio salongen :D
Enligt min syster var Kissie också där men henne såg jag inte :P

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0