ny vecka (:

Imorn är det skola igen. Vi har skolfoto då. Hatar skolfoto börjar typ alltid garva när dom ska ta bild xD Den här veckan ser jag inte direkt framemot annat än slutet av veckan. Tisdag har jag engelska redovisning och torsdag filosofi seminarium plus inlämning av en analys i filosofi... Fast på fredag och lördag då blir det skoj! :D

Måste se till att träffa alla kompisar jag inte träffat på ett tag nu. Det har gått jättelång tid sen jag träffade tjejerna, barndomsvännerna bl.a. Saknar dom <3 Förut träffade jag ''årstatjejerna'' varje dag i skolan och allt men nu när alla börjat gymnasiet ses vi typ aldrig, måste ändra på det! Vi lovade en sak när vi slutade grundskolan och det tycker jag faan vi ska hålla!!!♥




haha gamla minnen


Kommentarer
Postat av: Arnanne

Great site, keep up the good work

2011-11-18 @ 08:30:20
URL: http://arnanne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0