lördag

Fy fan vad jag hatar det här vädret! När det regnade som mest var jag ute på landet och åkte båt och sen var ute för att fixa massor av grejer till båten. Fan vad hemskt det var. Hur kallt som helst och jag blev jätteblöt.. Nu är jag iaf hemma i varma lägenheten (a) Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sandra kommer hit om nån timme, sen får vi se vad vi hittar på. Kanske drar till nypan en snabbis och ser vad som händer där, skulle dit från början men börjar ångra mig med tanken på vädret. Sandra ska iaf sova här så nåt kul hittar vi säkert på! Det är ju lördag och allt :D


Kommentarer
Postat av: Terjestella

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-03 @ 11:35:56
URL: http://terjestella.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0