kvällens planer

Om en halvtimme kommer min borsas kompis hit, vi ska laga mat och så. När jag har ätit drar jag till årsta, hem till tove för att lämna mina saker där (ska sova hos henne inatt). Sen ska vi träffa sandra och kanske alina och hitta på nåt kanske drar in mot stan om det händer nåt där! Lite senare på kvällen ska vi dra till vitan och träffa lite folk. Dom flesta i min skola och flera jag känner ska till grönan ikväll och kolla på hoffmaestro som spelar där. Jag ska inte dit, iaf inte planerat det. Känner inte för att betala typ 100kr för att se dom när jag itne ens tycker dom är så bra. Får hitta på något roligt med tjejerna sålänge och träffa resten när dom slutat spela :D


haha, finns anledningar till att vissa bilder aldrig läggs upp men var tvungen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0