Kärlek <3

TjaTja :)

Igår på väg hem från träningen såg jag kärlek överallt.

När jag gick ut så var det första jag såg var ett par som strulade, när jag fortsätte ner för gatan så stod det några
och kramade varandra, när jag skulle över gatan så stod det en tjej brevid mig som korsade gatan och på andra sidan stod det en kille som väntade och så kysste dom varandra. Nere på parongen var det ett litet barn som pussade sin mamma, och bredvid mig på tvärbanan satt det en tjej och pratade med sin ''bästis'' och sa att hon var
den bästa kompis hon någonsin har haft och att hon älskade henne :D


Jag tänkte att det är bra om alla sprider lite kärlek, så gör det ni också :)



♥ PussPuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0