kallare än vintern :p

HejHej :)

Igår en kvart efter att ajg kom hem mötte jag upp Ailin i Valla, vi gick upp till Ica och handlade sen gick vi till mig eftersom det var så jävla kallt ute. Ailin drog vid 3 och 5min efter att hon hade dragit kom Tove :)

Vi gjorde inte så mycket men det var ändå mysigt man hörde hur det blåste där ute och vi hade ingen lust att gå ut men.... Vi ville ju inte sitta inne så vi drog ut ändå och mötte några bla Hellberg och Max ooch det var roligt bara att det var så j'vla kallt!!! Jag och Tove frös så mycket att vi drack varm O'boy innan vi gick och la oss.
Det är kallare än vinter??

Iaf så hade jag en trevlig kväll men alla människor :)
Och en trevlig förmiddag med Josse och Ailin som jag inte hade träffat på länge :)

Tog inga bilder "/



PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0