Käk och godnatt !!

HejHej :)

Jag var hos doktorn på morgonen så jag missade ungefär dom 2 första lektionerna :P
I skolan var det som vanlig, inget speciellt hände och det var faktiskt tråkigare än vanligt...

Efter skolan åkte jag till träningen, jag fick träna med en tjej som var as bitchig från början
men jag tänkte är hon dryg ska jag vara det mer. och då blv hon helst plötsligt jätte snäll och träningen gick
jätte bra!! :D


När jag kom hem åt jag, efter maten hade mamma gjort fruktsallad ååh fan vad gott det var. Sen så  fixade även
Martin min kamera, det var as kul att se på för skruvarna var 1 mm och man såg dom knappt så det var ett pilljobb
men det gick. SÅ

Tack Mamma & Martin ♥


Nu ska jag gå och lägga mig slog vad om 20kr med min syster om att vi skulle gå lägga oss kl nio idag.. såå
♥ GODNATT SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT ♥

En bild på mig,Josse & Hanna på kryssningen i maj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0