Jagade?

Hallu :)

I fredags eftermmiddag/Kväll var jag med Hanna, Frances & Josse.
Jag, Frances & Hanna var i stan och skulle vänta på Josse där. Vi gick runt lite
och så var det en aspackad tjej som fick för sig att vi hade pratat om henne så hon började gå
efter oss och skricka åt oss att typ om vi vände oss om skulle hon slå oss elr nått. Vi vände oss iaf om då fick hon
total fliip fyfan vad kul det var!! HAHA! :D Hanna börja springa och jag & Frances typ gick jätte snabbt, tack och lov så var den där tjejen med en kille som höll i henne för att hon inte skulle kunna göra något.


Senare träffade vi på några kompisar och åkte in till en fest, det var inte så kul där så vi drog därifrån rätt tidigt.. :P
Så sov jag hos Josse den dagen :)

Josse när hon kom :)


Jag & Hanna, vi är lite cp hela bunten :P


Frances :P


Jag :P


Cccp fotoo :P


Mitt öga på tiden jag var blå ;P


Josse som sminkar sig :P


Och när hon fortsätter sminka sig, typ en kvart efter ;)



Pusspuss måste plugga nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0