Hemskt!

För en stund sen sa någon till mig att läsa http://minneavtherese.blogg.se  som fick mig att tänka på alla
hemska saker i livet. Nej jag vill inte ha en sådan värld, jag vill inte vela i en värld där man måste vara rädd
för allting. Det tror jag ingen vill! Så vi alla tillsammans måste skapa en bättre värld! Och det är från och med nu och för alltid!

När jag läste bloggen fick jag rysningar, bara tanken av att mista någon jag älskar fick
mig att må illa! Jag skulle nog inte kunna hantera det, jag skulle också vilja fösvinna..
Skulle aldrig klara av så mycket smärta och sorg! Det är därför jag beundrar alla som kan leva
efter det.

Älsklingar lova mig att ni aldrig går bort?? Att ni ska leva med mig hela livet?
JAG ÄLSKAR ER! ♥♥

Med älsklingar brukar jag mena dom 12 personer som ligger närmast mitt hjärta,
Men nu menar jag alla jag känner! Jag vill inte mista någon!!





Höörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0