hemma

Kom hem fårn barnens ö för en timme sen. Jag trodde det skulle bli helt annorlunda där än det blev. Det var bra och hade ganska kul, ibland lite segt. Men man lärde iaf känna många nya jag aldrig pratat med. Vi hade fem-kamp när vi kom dit sen grillade vi på kvällen. Resten av tiden var det fritt så alla gjorde olika saker. Flera ifrån skolan körde sanning eller konka på kvällen/natten. Det hände och sas en del saker därinne jag inte ska ta upp... :P Jag hade inte med min kamera eftersom jag inte ville att den skulle bli baxad och orkade inte heller. Men sandra tog med sin och tog massor av foton så dom bilderna kommer väl snart ;) Jag borde nog gå och sova lite snart om jag ska orka gör något ikväll (det är fan fredag!!!) sov bara 2,5 timmar i natt, somnade fem. Men det var det värt, vi hade iaf kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0