hårproblem?

Igår innan jag gymmade shoppade jag lite (a) Köpte lackleggins, vantar, deo, hårspray, lösnaglar, ansiktsmask, puderborste och hårfärg. Jag har verkligen tröttnat på mitt hår! Frisyren och färgen, ser likadant ut hela tiden. Så jag köpte hårfärg, eller ja toning för jag vågar inte färga om det skulle bli misslyckat :P Har iaf köpt mörk brunt så får väl se om det blir fint, hoppas på det! Jag funderar på att klippa lugg också. Alltså inte vanlig pannlugg utan jag vill ha kort snelugg. Så om man klipper lång lugg (typ till ögonen) och sen lägger den åt sidan själv? Jag vet inte än hur jag vill ha det, får väl se hur det ser ut imorn då jag ska färga håret :)


Skulle det vara fint att ha cameron diaz hårfärg och nicole richies snelugg?


Kommentarer
Postat av: Frances

Ja.

2010-10-01 @ 20:44:20
URL: http://wrumple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0